[sword-devel] Versification for the Complete Wycliffe Bible ?

David Haslam dfhmch at googlemail.com
Sat Mar 25 07:58:42 MST 2017

The prayer mentioned in my earlier reply is counted as *2 Chronicles
36:24-27* in this site:

http://www.bible.pearmobile.com/chapters.php?id=10403&pid=16&tid=1&bid=76

Viz. (below my sign off)

That site omits the Deuterocanonical books, though.

David

-------

24 Lord God Almyyti of our fadris, Abraham, Isaac, and Jacob, and of her
iust seed, which madist heuene and erthe with al the ournyng of tho, which
hast markid the see bi the word of `thi comaundement, which hast closid to
gidere the depthe of watris, and hast markid to thi ferdful and preysable
name, which alle men dreden, `and tremblen of the cheer of thi vertu, and
the ire of thi manassyng on synneris `is vnsuffrable, `ether may not be
susteyned.
25 Sotheli the merci of thi biheest is fulgreet and `vnserchable, ether may
not be comprehendid `bi mannus wit; for `thou art the Lord moost hiy ouer al
erthe; thou art pacient, and myche merciful, and `doynge penaunce on the
malices of men. Treuli, Lord, thou bi thi goodnesse hast bihiyt penaunce of
foryyuenesse of synnes; and thou, God of iust men, hast not set penaunce to
iust men, to Abraham, Ysaac, and Jacob, to hem that synneden not ayens thee.
26 For Y haue synned more than the noumbre is of the grauel of the see; my
wickidnessis ben multiplied. Y am bowid with myche boond of yrun, and no
brething is to me; for Y haue stirid thi wrathfulnesse, and Y haue doon yuel
bifor thee, `and Y haue set abhomynaciouns, and `Y haue multiplied
offensiouns. And now Y bowe the knees of myn herte, and biseche goodnesse of
thee, Lord. Y haue synned, Lord; Y haue synned, and Y knowleche my
wickidnesse.
27 Y axe, and preye thee, Lord; foryyue thou to me, foryyue thou to me;
leese thou me not togidire with my wickidnessis, nether reserue thou yuels
to me withouten ende. For, Lord, bi thi greet merci thou schalt saue me
vnworthi, and Y schal herie thee euere in alle the daies of my lijf; for al
the vertu of heuenes herieth thee, and to thee is glorie in to worldis of
worldis. Amen.