[sword-devel] Versification for the Complete Wycliffe Bible ?

David Haslam dfhmch at googlemail.com
Sat Mar 25 07:22:27 MST 2017

Progressing with the module build.

After I generated the OSIS file, I manually replaced *EpJer.1* with *Bar.6*
and joined the two books together by removing the </div> and <div
type="book" ...> in between *Bar.5* and *Bar.6*

Now I've come across something new that I'd not read of before.

A long single verse prayer as *2Chr.37*.

This is not part of the *Vulg* versification.  Contents below my sign off.

Anyone know the background for this?

A consequence of osis2mod having to append *2Chr.37* after the last defined
verse *2Chr.36.23* is that the *title* of the next book *Ezra* also gets
appended to the end of 2 Chronicles. This exceptional circumstance implies
that there is a hitherto unreported bug of sorts in *osis2mod*.

Thus the file *osis2mod.log* also includes:

INFO(WRITE): Appending entry: Ezra: <div osisID="Ezra" sID="gen15"
type="book"/> <title level="1" type="main">1 Esdras</title> <milestone n="1
Esdras" type="x-usfm-toc1"/> <milestone n="1 Esdras" type="x-usfm-toc2"/>
<title type="runningHead">1 Esdras</title>

Best regards,

David

-------

<chapter sID="2Chr.37" osisID="2Chr.37"/>
<verse sID="2Chr.37.1" osisID="2Chr.37.1"/>Lord God Almyyti of our fadris,
Abraham, Isaac, and Jacob, and of her iust seed, which madist heuene and
erthe with al the ournyng of tho, which hast markid the see bi the word of
`thi comaundement, which hast closid to gidere the depthe of watris, and
hast markid to thi ferdful and preysable name, which alle men dreden, `and
tremblen of the cheer of thi vertu, and the ire of thi manassyng on synneris
`is vnsuffrable, `ether may not be susteyned. Sotheli the merci of thi
biheest is fulgreet and `vnserchable, ether may not be comprehendid `bi
mannus wit; for `thou art the Lord moost hiy ouer al erthe; thou art
pacient, and myche merciful, and `doynge penaunce on the malices of men.
Treuli, Lord, thou bi thi goodnesse hast bihiyt penaunce of foryyuenesse of
synnes; and thou, God of iust men, hast not set penaunce to iust men, to
Abraham, Ysaac, and Jacob, to hem that synneden not ayens thee. For Y haue
synned more than the noumbre is of the grauel of the see; my wickidnessis
ben multiplied. Y am bowid with myche boond of yrun, and no brething is to
me; for Y haue stirid thi wrathfulnesse, and Y haue doon yuel bifor thee,
`and Y haue set abhomynaciouns, and `Y haue multiplied offensiouns. And now
Y bowe the knees of myn herte, and biseche goodnesse of thee, Lord. Y haue
synned, Lord; Y haue synned, and Y knowleche my wickidnesse. Y axe, and
preye thee, Lord; foryyue thou to me, foryyue thou to me; leese thou me not
togidire with my wickidnessis, nether reserue thou yuels to me withouten
ende. For, Lord, bi thi greet merci thou schalt saue me vnworthi, and Y
schal herie thee euere in alle the daies of my lijf; for al the vertu of
heuenes herieth thee, and to thee is glorie in to worldis of worldis. Amen.
<verse eID="2Chr.37.1"/>

<chapter eID="2Chr.37"/>